Zelfslank Plan

Het Zelfslank Plan

Wil je graag 10 tot 15 kilo afvallen, het jojo-effect vermijden en daarbij meer zelfvertrouwen krijgen?

Dan is het Zelfslank Plan voor jou geschikt!

Hoe werkt het Zelfslank Plan

Dit afslankplan is geschreven door Alex Greve is gebaseerd op 3 fasen. De eerste fase is bedoeld om gewicht te verliezen en motivatie op te bouwen. Fase 2 is bedoeld om inzicht te krijgen in het hebben van eetbuien en voorkomen van het jojo-effect. In fase 3 heb je meer inzicht gekregen in je eetpatroon en heb je reeds de eerste kilo’s verloren, nu is het tijd voor handige tips om je nieuwe gewicht vast te houden of zelfs nog verder te verlagen!

Fase 1 Verlies van de eerste kilo’s

Deze fase duurt 10 dagen en zorgt ervoor dat je gemiddeld 5 kilo verliest. Je krijgt hiervoor een specifiek voedingsplan toegezonden, waardoor je vetverbranding op gang komt en je je eerste succes behaalt. Dit geeft tevens een boost aan je motivatie en zelfvertrouwen.

Fase 2 Inzicht krijgen in je eetpatroon

Het Zelfslank Plan is gebaseerd op het paleodieet. Dit dieet heeft bewezen positieve effecten op onder andere overgewicht, hoog cholesterolgehalte, een hoge bloeddruk, auto-immuunziekten als astma en psoriasis, voedselallergieen, darmklachten, coeliakie, diabetes en chronische infecties.

Het Zelfslank Plan biedt echter aanvulling op het paleodieet, in die zin dat je ook leert je koolhydraatopname leert beheersen. Als je zowel te weinig of teveel koolhydraten opneemt, kan dit resulteren in eetbuien. Het Zelfslank Plan biedt hierbij hulp. Je leert de juiste koolhydraten eten, in de juiste combinaties op de juiste tijdstippen. Dit heeft tot gevolg dat je een stabiele bloedsuikerspiegel hebt, geen last van eetbuien hebt en dus het jojo-effect voorkomt.

Fase 3: Tips en begeleiding om het nieuwe gewicht te behouden

In deze fase leer je op het juiste moment te wisselen tussen een koolhydraatarm en een koolhydraatrijk voedingsplan. Ook wordt je geholpen met hoe je precies overschakelt tussen koolhydraatarm en koolhydraatrijk. Dit om te zorgen dat het nieuwe gewicht stabiel blijft.

Yvonne vertelt over haar ervaring met het Zelfslank Plan

Yvonne is al veel afgevallen en heeft daarover een filmpje gemaakt. Kijk op de Zelfslank site om de video in groot formaat te zien.

Waarom werkt het Zelfslank Plan nu wel

Dankzij het coachingsprogramma dat Alex Greve aanbiedt met nog veel meer. Het succes met het programma zit hem in vier vuistregels en 13 aanvullende modules.

  • De eerste sleutel: Eetbuien. Hoe voorkom je ze?
  • De tweede sleutel: Een stabiele bloedsuikerspiegel. Hoe houd je je bloedsuikerspiegel stabiel?
  • De derde sleutel: Doorzettingsvermogen. Krijg meer doorzettingsvermogen door het bereiken van snelle resultaten.
  • De vierde sleutel: Eten is niet je vijand. Wordt je bewust van wat je kan en mag eten. Leer de juiste voedingsmiddelen te kiezen en voorkom dat je te snel honger hebt of de verkeerde tussendoortjes gaat eten.

Bekijk hier de vuistregels in de vorm van een video.

Wat krijg je allemaal bij het Zelfslank plan

Ben je geïnteresseerd in het Zelfslank Plan?  Dan ontvang je de volgende modules en hulpmiddelen:

  • Zelfslank Menu Planner (als placemat), waarmee je je weekmenu kunt plannen
  • Een set van 40 Zelfslank Receptkaarten, deze gebruik je bij het maken van je weekmenu
  • Zelfslank Richtlijnen, met daarin de dieetadviezen die je nodig hebt om af te gaan vallen
  • Zelfslank Besliskaart, een handig overzicht waarin je kunt zien of een voedingsmiddel de vetverbranding stimuleert of juist vertraagd
  • De Zelfslank Voedingsplan 6 Weekmenu’s, met maar liefst 55 recepten voor diners, 21 recepten voor ontbijten en 21 recepten voor de lunch
  • Zelfslank Online Weekmenu Planner met persoonlijk boodschappenlijstje, zie de video hieronder voor een korte demonstratie.

  • Persoonlijk Voedingsplan: houdt rekening met jouw allergieën, intoleranties & smaak 
  • Video-begeleiding bij methode 1, 2 en 3
  • Video-begeleiding bij de “booster”
  • “Vergeet het dieet” e-book
  • Het luisterboek “Vergeet het dieet”
  • Het deelnemersforum
  • Wekelijkse Motivatievideo’s (in totaal 15 stuks)
  • Extra I: Snelle recept alternatieven voor onderweg, op school of werk
  • Extra II: Zelfslank Voedingsplan Vegetarisch 6 Weekmenu’s
  • Extra III: Glutenvrije marinades, sausjes en dressings
  • Extra IV: Audio-opnamen van “anti-eetbuien” coachingsessies
  • Extra V: Persoonlijke 1-op-1 coaching

Bovenstaand pakket zal digitaal worden verzonden, waarna de documenten per post naar huis worden verzonden. Er geldt een niet goed, geld terug garantie.

Achtergrondinformatie Alex Greve

Alex Greve (1973) komt uit een gezin waarin (over)gewicht het gesprek van de dag was.
Hij heeft zelf in zijn jonge tienerjaren last gehad van overgewicht. Dankzij veel te sporten wist hij dat kwijt te raken.
Eetgewoonten had hij echter langere tijd niet onder controle.

Dit frustreerde hem. Hij wilde koste wat kost doorgronden hoe het kwam dat sommige mensen erin slaagden hun eetpatronen te veranderen – en anderen daarin faalden.

Het leidde tot een studie Psychologie (Universiteit Leiden) en een opleiding tot Master in NLP. Tijdens zijn studie deed Alex onderzoek naar mensen die met succes hun eetgewoonten hadden veranderd.