Blijvend 5 tot 10 kilo verliezen met het Mentale Dieetplan

Mentale Dieetplan

Blijvend gewicht verliezen?

Wil je blijvend gewicht verliezen? En niet steeds een paar kilo die er vervolgens zo weer aan zitten?

Dan heb je iets anders nodig dan alleen maar het volgen van een dieet of voedingsschema. Er is namelijk ook een mentale verandering nodig om blijvend gewicht te verliezen. Weet waarom je eet als je geen honger hebt en leer welke voedingsmiddelen gezond zijn om tussendoor te eten.

Het Mentale Dieetplan biedt daarom niet alleen een voedingsschema, maar ook mentale ondersteuning, met psychologisch ondersteunende oefeningen. Deze geven je meer inzicht in waarom je eet en houden je doelen scherp. Daarnaast biedt het plan langdurige email ondersteuning en kun je verschillende e-books downloaden.

Juist deze blijvende ondersteuning maakt het Mentale Dieetplan zo succesvol.

Hoe werkt het Mentale Dieetplan precies

Bij het Mentale Dieetplan mag je eten wat je wilt, je moet het alleen in een bepaalde volgorde eten. Hierdoor heb je niet het gevoel dat je iets mist of dat je aan het diëten bent.

Het e-book dat bij het Mentale Dieetplan hoort geeft precies in welke volgorde bepaalde voedingsmiddelen gegeten mogen worden. Dit staat in een handig schema in het boek, daarnaast zijn er diverse lijsten die uitleggen wanneer je welk eten mag.

Het Mentale Dieetplan heet niet voor niets een plan. Je stelt jezelf een doel, waarin je beschrijft hoeveel je graag zou willen wegen. Dit is belangrijk om gemotiveerd te blijven. De psychologisch ondersteunende oefeningen helpen mee je doelgewicht te bereiken.

Ervaringen met het Mentale Dieetplan

Je hoeft geen maaltijdvervangers te gebruiken en mag 5 tot 6 keer per dag eten. Wel moet je regelmatig drinken. Op sommige dagen mogen alleen bepaalde voedingsmiddelen gegeten worden. Dit zou zijn om de stofwisseling en het metabolisme te verhogen. Hierdoor zou je zeer snel vet gaan verbranden. Resultaat is dan ook dat veel mensen snel afvielen. Ook de psychologisch ondersteunende oefeningen worden als positief ervaren.

mentale dieetplan

Bestel hier direct het Mentale Dieetplan!

Van onderstaande voedingsmiddelen mag je veel eten tijdens het Mentale Dieetplan.

  • Eiwitrijke voeding; zoals vlees, vis, eieren, kaas, melk, kwark en andere soorten zuivel. Deze eiwitrijke voeding zorgt voor een langer vol gevoel en voorkomt spierafbraak.
  • Groenten: naast al de eiwitten heb je ook koolhydraten nodig. Deze haal je uit allerlei gezonde groentensoorten, waardoor je wel koolhydraten binnenkrijgt, maar niet zo veel vetten.
  • Daarnaast heb je nog wat overige voedingsmiddelen nodig.

Wat krijg je als het Mentale Dieetplan bestelt

Het mentale dieetplan bestaat uit een aantal verschillende onderdelen die allemaal even belangrijk zijn;

  • Zo heb je het Mentale Dieetplan e-book. Hierin staat het gehele plan beschreven, met de diverse schema’s en lijsten beschreven.
  • Een receptenboek met vele lekkere recepten. Bestel hier het receptenboek met daarin meer dan 200 recepten!
  • Het Turbo Afslankplan
  • Intensieve email ondersteuning
  • Oefeningen en informatie hoe je om kunt gaan met moeilijke momenten. Dit is een deel van de speciale mentale ondersteuning, die bij dit plan hoort.

Ben je geïnteresseerd in het Mentale Dieetplan?