Het 50 dagen dieet

50 dagen dieet

Door fruit te eten hou je het 50 dagen dieet langer vol!

Het 50 dagen dieet is een rasecht crashdieet. Het grote verschil met de normale diëten is dat deze wat langer duurt. Je kunt er veel mee afvallen, maar het is niet gezond. In principe krijg je te weinig voedingsstoffen binnen en kunnen er tekorten ontstaan.

Wat je wel kunt doen is het dieet in porties van 10 dagen splitsen en dan een aantal dagen weer gewoon eten. Je energie weer op peil brengen en voldoende eiwitten eten.

Wat je ook kunt doen is elke dag groenten en fruit eten, dat mag bij sommige diëten zonder restrictie gegeten worden. Dat maakt het 50 dagen dieet ook meteen een stuk gezonder.

Wat mag je eten tijdens het 50 dagen dieet

Dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, als je maar niet boven het gegeven aantal calorieën uitkomt. Het is wel handig zoveel mogelijk eiwitten te eten, om te voorkomen dat je spierweefsel afbreekt als dit toch al niet gebeurd omdat je gewoon niet veel kunt eten met deze hoeveelheid calorieën per dag.

WIL JE MEER DAN EEN PAAR KILO VERLIEZEN OP EEN GEZONDE MANIER?

Dan is er nu een goed alternatief om eens te proberen. Het Smoothie Afslank Plan van Jasper Alblas biedt gezonde recepten om tot wel 8 kilo per maand aan gewicht te verliezen. Voordeel hiervan is dat je geen honger hoeft te leiden en dat de verloren kilo’s niet meer terugkomen. Ook is het dieet gevarieerd en kom je geen voedingsstoffen tekort. Hierdoor kun je snel en blijvend gewicht verliezen.

smoothie afslank plan

 

Ontdek hier hoe ook jij tot wel 8 kilo per maand kunt verliezen met het Smoothie Afslank Plan!

Hoeveel calorieën mag je eten per dag tijdens het 50 dagen dieet

Blok 1

Dag 1: 500 kcal (of minder)

Dag 2: 500 kcal (of minder)

Dag 3: 300 kcal

Dag 4: 400 kcal

Dag 5: 100 kcal

Dag 6: 200 kcal

Dag 7: 300 kcal

Dag 8: 400 kcal

Dag 9: 500 kcal

Dag 10: Vasten

Blok 2

Dag 11: 150 kcal

Dag 12: 200 kcal

Dag 13: 400 kcal

Dag 14: 350 kcal

Dag 15: 250 kcal

Dag 16: 200 kcal

Dag 17: Vasten

Dag 18: 200 kcal

Dag 19: 100 kcal

Dag 20: Vasten

Blok 3

Dag 21: 300 kcal

Dag 22: 250 kcal

Dag 23: 200 kcal

Dag 24; 150 kcal

Dag 25: 100 kcal

Dag 26: 50 kcal

Dag 27: 100 kcal

Dag 28: 200 kcal

Dag 29: 200 kcal

Dag 30: 300 kcal

Blok 4

Dag 31: 800 kcal

Dag 32: Vasten

Dag 33: 250 kcal

Dag 34: 350 kcal

Dag 35: 450 kcal

Dag 36: Vasten

Dag 37: 500 kcal

Dag 38: 450 kcal

Dag 39: 400 kcal

Dag 40: 350 kcal

Blok 5

Dag 41: 300 kcal

Dag 42: 250 kcal

Dag 43: 200 kcal

Dag 44: 200 kcal

Dag 45: 250 kcal

Dag 46: 200 kcal

Dag 47: 300 kcal

Dag 48: 200 kcal

Dag 49: 150 kcal

Dag 50: Vasten

Leave a Reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten